FEBUMED Centrum Leczenia Łuszczycy, AZS i Egzemy

Dla osób rejestrujących się na wizytę poprzez poniższy formularz mamy rabat!

Cena wizyty to jedynie 119 zł!

Zapisz się przez formularz, aby otrzymać zniżkę na wizytę u lekarza dermatologa!
Skontaktujemy się z Tobą i powiemy, co możemy zaoferować Tobie w ramach FEBUMED Centrum Leczenia Łuszczycy, AZS i Egzemy, które specjalizuje się w leczeniu zaawansowanych chorób skóry.

Imię (wymagane)

Telefon (wymagane)

Rozwiąż równanie (wymagane)
2+7=

FEBUMCentrum Dermatologiczne FEBUMEDED Centrum Leczenia Łuszczycy, AZS i Egzemy powstało w oparciu o wieloletnią współpracę z australijską siecią klinik Good Skin Care, której założycielem jest dr Michael Tirant. Podczas ponad trzydziestoletniej pracy naukowej stworzył on całą linię produktów stosowanych w dermatologii. Wykorzystując ich nieprawdopodobną skuteczność, a zarazem bezpieczeństwo stosowania, opracował własne schematy leczenia chorób skóry.

Po wspólnie przeprowadzonych badaniach skuteczności jego produktów w wielu klinikach europejskich (m.in. w Polsce, Austrii, Słowacji, Czechach, Niemczech, na Węgrzech) i poznaniu metod praktykowanych w Australii zostało otwarte nasze Centrum Leczenia Łuszczycy, AZS i Egzemy całym świecie pomogliśmy już ponad 120 000 ludzi.

Rozmawiając z chorymi bardzo często spotykamy się z niewiedzą lub bardzo szczątkową wiedzą na temat schorzeń, które ich trapią. Zetknęliśmy się z wieloma prośbami, aby stworzyć takie miejsce gdzie wiedza ta będzie przekazywana w sposób kompleksowy i łatwy do zrozumienia. Dlatego też powstało to miejsce, do którego mamy przyjemność Państwa zaprosić. Każdy z Państwa to inna historia, inne problemy, różna historia choroby. Aby Państwu pomóc, musimy się dowiedzieć o chorym jak najwięcej.

Mimo, iż np. łuszczyca jest chorobą o nieznanej etiologii, nasi specjaliści kładą specjalny nacisk na bardzo szczegółowy wywiad, diagnozują czynniki mające wpływ na tworzenie się zmian chorobowych. Mogą one mieć zarówno podłoże psychosomatyczne, jak również być wynikiem chorób współtowarzyszących, czy też przyjmowanych leków.

Pacjenci naszego Centrum mają również zapewnioną opiekę psychologa, alergologa, jak również, w zależności od potrzeb otrzymują indywidualnie ułożoną dietę pod kątem wskazań medycznych.

Każdy pacjent będący pod naszą opieką, stosując się do zaleceń lekarza prowadzącego, nabywa prawo do życia bez barier z chorobą w stanie remisji.

Leczenie jedynie objawów choroby może prowadzić do poprawy wyglądu skóry w ciągu kilku dni, ale z czasem uciążliwy problem najprawdopodobniej powróci. W naszym Centrum opieramy się na doświadczeniach australijskich klinik Good Skin Care, gdzie pacjenci leczeni są przy pomocy tzw. Programu pięciu kroków, polegającego na:

PtaszekZebraniu od pacjenta wywiadu, który obejmuje również pytania dotyczące potencjalnych czynników wyzwalających objawy.

PtaszekOkreśleniu specyfiki objawów choroby skóry u danej osoby.

PtaszekZdefiniowaniu, co aktywuje chorobę skóry ze stanu remisji (czynniki pierwotne).

PtaszekZbadaniu, co powoduje zaostrzanie się stanu choroby skóry (czynniki wtórne).

PtaszekDobraniu odpowiedniego programu leczenia.

Logo_Febumed

ul. Batuty 7, 02-743 Warszawa

(Służew nad Dolinką, przy Centrum Handlowym LAND)

tel. 22 841 01 12